czwartek, 27 stycznia 2011

Alfabet we wnętrzu


Wracam do tematu, który lubię. Pisałam już o tym, ale tym razem jestem pełna euforii , ponieważ natknęłam się na kogoś, kto nie traktuje liter po macoszemu, na obrzeżach swojej działalności, ale poświęca im się w całości tworząc alfabet pełen animuszu, zuchwały i pozbawiony jakichkolwiek zahamowań :)
Przedstawiam Wam RABOSE WORKSHOP !!






Pracownia wykonuje ręcznie litery na zamówienie w każdej skali i technice! na facebooku znajdziecie jej profil z informacjami na temat wykonywanych właśnie realizacji.

Szczęśliwa , że znalazłam kogoś kto podziela moje upodobania pokażę Wam jeszcze literki, które też przyciągnęły moją uwagę, a może i Wam się spodobają...


W wersji romantycznej :



w wersji rdzawej :


w wersji funkcjonalnej :




i w wersji sennej :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz