wtorek, 17 marca 2015

Pięknie, designersko, Puro







Trudno mi ostatnio znaleźć czas na aktywność blogową. Na dzisiejszy wpis wykroiłam chwilę traktując go jako formę szczerego podziękowania za możliwość spędzenia weekendu w towarzystwie kreatywnych ludzi i wśród designu z najwyższej półki. Piszę o tym otwarcie, bo zdjęcia wnętrz będą dla Was potwierdzeniem szczerości mojej opinii i zachwytu wyglądem tego miejsca.

Hotel rozpoczyna właśnie swoją działalność. Wnętrza zaprojektowało londyńskie biuro desallesflint

Zacznę od hotelowego lobby, którego wnętrza oszałamiają rozmachem, ale nie przytłaczają gości. Tworzą przyjazną przestrzeń sprzyjającą komunikacji społecznej. Kawa ! Dostępna dla każdego o każdej porze dnia i nocy w ekspresie działającym na kartę hotelową. Czyż to nie cudowne ?

  



 To jednak, co zaintrygowało mnie najbardziej, to odważna geometryczna forma oddzielająca recepcję od części kawiarnianej, na która zwróciłam uwagę przygotowując się do wyjazdu i oglądając wizualizacje na stronie Puro. Ściana tworzy imponującą, efektowną rzeźbę, będącą sercem i wizytówką hotelu.



Dalej robi się tylko milej i ciekawiej. Designerskie fotele, urokliwe kafle, magiczne lustra i zabójczy widok z windy. Ktoś, kto nie napatrzył się dość będąc na dole może ze swojego pokoju nacieszyć się do woli widokiem (chyba, że ma pokój z oknami wychodzącymi na stare miasto).


W pokojach mamy do dyspozycji tablet z możliwością sterowania światła, ogrzewania, telewizji, odbioru internetu i kontaktu z obsługa hotelową.
Dla mnie najważniejsza w pokoju hotelowym jest jednak łazienka. Lustro i płytki wystarczyły, żeby zaspokoić moje oczekiwania.


Nieduży, bardzo funkcjonalnie urządzony pokój ma łazienkę wydzieloną za szkłem w matowe kwadraciki, co powoduje, że całe wnętrze wydaje się większe i jaśniejsze. Dodaje mu też oryginalności i nowoczesnego wyglądu. W razie potrzeby półprzeźroczystą taflę szkła można zasłonić tkaniną rozsuwaną w poprzek całego pokoju.


Na instagramie szukajcie zdjęć utalentowanych gości (och, uwierzcie, że powstało wiele niezwykłych fotografii w ten magiczny weekend) pod hasztagiem purohotelgdansk.


Raz jeszcze dziękuję dyrekcji hotelu i magazynowi Label za zaproszenie i z wielką satysfakcją i entuzjazmem polecam to miejsce freakom – takim jak ja – dla których wygląd hotelu, wystrój łazienki i wnętrza hotelowe stanowią o jego jakości. 
Aha, dorsz w pure z dyni i sandacz – palce lizać

41 komentarzy:

  1. Rewelacyjna relacja, piękne zdjęcia w pełni oddające charakter tego hotelu. Bardzo się cieszę, że miałyśmy taką okazję do spotkania. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, dziękuję za mile słowa i wspaniale spędzony czas w Waszym towarzystwie :) Czekam na Twoją relacje.

      Usuń
  2. Milutkie te hotele to fakt. Ja niedawno byłam w poznańskim. Najpierw dostałyśmy pokój już przez kogoś zajęty, a potem pokój nam się zawiesił:P)))) - to było nawet śmieszne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gdańskim puro można by w razie czego zamieszkać w lobby przy ekspresie do kawy i ogólnodostępnych tabletach i książkach ;)

      Usuń
  3. Piękne wnętrza, dopracowane w każdym calu :) Dla mnie goszczenie w takim hotelu byłoby czystą przyjemnością i ogromnie cieszę się, że to w naszym kraju takie cudeńka są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do skorzystania z oferty sklepu internetowego Feeby.pl! Duży wybór obrazów zadowoli każdego zainteresowanego upiększaniem. Kup obraz na płótnie, w ramie MDF lub plakat w ramie. Wybierz z setek motywów, w kategoriach takich jak: obrazy do sypialni, salonu, kuchni lub dla dzieci. Zamów też ozdobne ramki na swoje zdjęcia lub plakaty, aby dodać pokojowi uroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba mimo że nie lubie żółtego.
    Zapraszam na moją stronę internetową.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna łazienka. Co to za płytki?
    Zapraszam również na mojąstronę internetową.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wnętrza!
    Zapraszam na moją stronę, na której dostępna jest oferta różnego rodzaju kominków

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękny hotel, aż się chce człowiekowi jechać na wakacje! Nie to, co w mojej okolicy.
    Bardzo mi się podobają takie odważne, nowoczesne wnętrza. Wygląda to super i z pewnością wiele osób wraca do tego miejsca.
    Z jednej strony styl jest bardzo nowoczesny, a przez to industrialny, te formy są ostre, lampy magazynowe prawie, ale z drugiej strony ciepłe kolory łagodzą tą brutalność i wszystko zachęca do przebywaniu w tym wnętrzu.
    Przyznam, że od początku zaintrygowały mnie te okrągłe dekoracje (lustra?) na pierwszym zdjęciu. To zdecydowanie mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie wnętrza - kanciasto i okrągło, kolorowo i ponuro - przeciwieństwa i kontrasty doskonale się mieszają. Dodać do tego te złote barwy i mamy wspaniały, nowoczesny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Naprawdę stylowo i nowocześnie. Jestem pod wrażeniem, chociaż jak dla mnie chyba zbyt 'mieszczańsko' ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie jest czasem ten hotel Puro co we Wrocławiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam tam osobiście i zdjęcia są mojego autorstwa, więc zapewniam, że wiem gdzie byłam pomimo dużej ilości wyśmienitego wina podanego do kolacji ;)

      Usuń
  12. Jest tak "dizajnersko", ze mnie by nie wpuscili, a jakby wpuścili, tobym chyba rozlala herbatę.
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie trochę za dużo dodatków w tym wnętrzu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno co mi się nasuwa to fakt, że wnętrza mają klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jak to wygląda w Krakowie. Tutaj bałabym się wejść, żeby czegoś nie zepsuć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne. Fajnie wyglądają te lustra na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nom, lustra są fantastyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie do końca jest to utrzymane w stylistyce, która mi się podoba, ale nie można mieć wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, to chyba hotel we Wrocławiu

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne wnętrza. Designerskie elementy potrafią onieśmielić i wyglądają fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow... jakbbym miała stworzyć wystrój nowy, to na pewno bym się wzorowała na czymś z tych zdjęć. Wszystkie wnętrza są super.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lustra wyglądają cudnie :) Świetne wszystkie wnętrza, są takie oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Żeby zrobić takie wnętrze trzeba mieć nieprawdopodobne poczucie dobrego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, czy ktos wie jakiej formy sa te krzesła na pierwszym zdjeciu ?bede wdzieczna za odp.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze? To hotel wygląda niesamowicie. Widać przemyślany każdy aspekt, tutaj nawet oświetlenie jest dekoracyjne na tyle, że budzi podziw :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te okrągłe lustra są piękne, niesamowity klimat tworzą:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Esencją tego wszystkiego jest doskonałe rozplanowanie przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest najwyższy poziom. Pełen profesjonalizm. Warto się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też uważam, że jest to najwyższy poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Za dużo się tu dzieje. Oczopląsu idzie dostać. Nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wie ktoś kiedy będzie jakiś nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem :) Blaga zawiesiłam, bo mam obecnie bardzo dużo prac projektowych, które nie pozwalają mi na poświęcenie dodatkowego czasu na zajmowanie się blogiem. Starałam się zawsze, żeby moje wpisy były przemyślane i dobrze przygotowane. Wymaga to jednak czasu i zaangażowania. Tego czasu teraz mi bardzo brakuje. Bardziej aktywna jestem na profilu fb, ale głównie koncentruje się na projektach klientów, które mam teraz wyjątkowe ciekawe i jest ich wyjątkowo dużo. Dziękuję za zainteresowanie i zachęcam do zaglądania do starych wpisów :) Pozdrawiam, Magda S.

      Usuń
  32. Ja wiem :) Blaga zawiesiłam, bo mam obecnie bardzo dużo prac projektowych, które nie pozwalają mi na poświęcenie dodatkowego czasu na zajmowanie się blogiem. Starałam się zawsze, żeby moje wpisy były przemyślane i dobrze przygotowane. Wymaga to jednak czasu i zaangażowania. Tego czasu teraz mi bardzo brakuje. Bardziej aktywna jestem na profilu fb, ale głównie koncentruje się na projektach klientów, które mam teraz wyjątkowe ciekawe i jest ich wyjątkowo dużo. Dziękuję za zainteresowanie i zachęcam do zaglądania do starych wpisów :) Pozdrawiam, Magda S.

    OdpowiedzUsuń
  33. Naprawdę piękny ten hotel, nie do uwierzenia, że jest on w Polsce! Nie doczytałam tego na początku, dopiero po hashtagu się zorientowałam!
    Cudowne, industrialne wnętrze, które jest mimo to przytulne. Do tej pory ten styl kojarzył mi się z zimnem betonu i stali, z lampami przemysłowymi dającymi nienaturalne światło, a tu jest całkiem inaczej. Widzi się, że wnętrze jest bardzo nowoczesne, ale jednocześnie, chyba dzięki kolorom i drewnie wydaje się być takie przytulne.

    OdpowiedzUsuń
  34. No nic, szkoda ale dobrze że zostały stare wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny hotel. Cudowny pomysł z automatem na kawę dostępnym całą dobę. Zawsze w hotelu kiedy mam ochotę się jej napić w nocy, denerwuję się, że nie mam możliwości. Hotel naprawdę urzeka swoim wnętrzem.

    OdpowiedzUsuń