piątek, 28 sierpnia 2009

Łóżko z baldachimem którego nie wybrałaby Barbi :)






Właśnie przygotowujemy projekt sypialni , w której przewidziane zostało łóżko z baldachimem.
Okazało się, że wcale nie jest łatwo znaleźć ładny tego typu mebel!
Zebrałam tu kilka propozycji, które warte są pokazania oraz pomysły na uzyskanie efektu baldachimu innym sposobem :)


Łóżko Weranda z kolekcji IKEA P.S. jest jednym z tych projektów, który lekko i dowcipnie podchodzi do tematu :) Mnie urzekły zwłaszcza dekoracyjne tralki urozmaicające tak trochę od niechcenia ten prosty bardzo mebel.
Łózko "Alcove" z kolekcji B&B Italia uproszczonejest do granic możliwości i dzięki temu bezsprzecznie ponadczasowe.

Rozwiązanie z tkaniną przechodzącą ze ściany nad łóżko zbliżony jest do pomysłu z tapetą bądz kolorem pociągniętym na ścianie i "zawinietym" na sufit.
Taki zabieg można wykonać stosując zwykłe łóżko.
Efekt baldachimu tworzy kolor, tkanina, tapeta itp...

Już teraz przychodzą mi do głowy kolejne kombinacje do głowy :) Moim zdanie to wciąż otwarty temat dla projektantów mebli. Przecież coś takiego zawsze robi wrażenie !!! :)

3 komentarze:

  1. Wlasnie zamierzam zrobic Baldachim u Siebie w sypialni i uwazam, ze Twoje pomysly sa naprawde swietne. Szacunek:) Lukasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Łóżko stanowi najważniejszą część umeblowania każdej sypialni. Ja ponieważ dysponuje małym metrażem, zdecydowałam się na zakup łóżka na wymiar. W sklepie https://senpo.pl/lozka/ podczas zakupu mogłam dostosować dokładnie wszystkie wymiary, a także niektóre detale mające wpływ na ostateczny wygląd łóżka. Meble na wymiar idealnie nadają się do niedużych przestrzeni, ponieważ można dopasować je ściśle do naszych potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń