wtorek, 11 marca 2014

Skok w świat niezwykłych podłóg Bolon


Na trop tych podłóg wpadłam dzięki efektownym aranżacjom zrealizowanym na potrzeby prezentacji ich najnowszej kolekcji Silence. Aranżacje i wnętrza z katalogu podłóg Bolon wpisują się idealnie w moją estetykę. 

Pomysł stworzenia klasycznego wzoru mozaiki i szachownicy o ciepłej fakturze dywanu wydaje się niezwykle prosty, ale dopiero pokazanie tego efektu w zestawieniu z piękną sztukaterią, nowoczesnymi meblami i klasyczną aranżacją trafia do mojej wyobraźni. 


Potrafię sobie wyobrazić te wnętrza z dębową jodełką albo mahoniową szachownicą, ale nie potrafię sobie wyobrazić tych wnętrz z innymi wykładzinami niż te, stonowane w kolorach i ułożone w formę klasycznego parkietu. Lubię takie "nieoczywistości" w projektowaniu wnętrz, lubię takie nieszablonowe pomysły, które zaskakują mnie swoją prostotą. Ja jestem oczarowana, a jak Wasze "kubki smakowe" odbierają tą ucztę ?











Źródło : www.yellowtrace.com.au
Zdjęcia : www.bolon.comwww.bolon.com/news

2 komentarze:

  1. Spotkałam się z tymi wykładzinami w zeszłym roku na jednej z konferencji dla proj wnętrz Prezentowane przez przedstawiciela firmy na żywo wyglądały naprawdę świetnie,mają dobrą jakość i klasę,nie do zdarcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotele, zwłaszcza ten z trzeciego zdjęcia. Klasa!

    OdpowiedzUsuń