poniedziałek, 17 września 2012

umywalki na drewnianym stelażu



Do moich najnowszych fascynacji należą umywalki na drewnianym stelażu. Znudzona już jestem szafkami pod umywalkowymi, skąd inąd funkcjonalnymi i praktycznymi. Widok umywalek usadowionych na blatach z drewnianym stelażem bardzo mnie ucieszył. Znalazłam kilka przykładów takich rozwiązań, z ktorych najpiękniejsza wydała mi się produkcja ellenberger design. Dodatkowym atutem tego mebla jest kolekcja mebli uzupełniających , tj. krzesła, ławki, ławy, wieszaki itp.




Drugim przykładem jest kolekcja Art Ceram.
Dwa rodzaje stelaży, każdy w trzech wersjach kolorystycznych.
Tutaj mogę podać orientacyjna cenę produktu, który dostępny jest na polskim rynku.





- umywalka L650 Naked 90/50 biała , cena ok. 1900zł.
- szafka / stelaż 97/53 , cena ok. 4700zł.
- dodatki do szafki (półka pełna) , cena ok. 1250zł.
- dodatki do szafki (drabinka), cena ok. 1620zł.




Innym trochę przykładem są blaty, które sobie upodobałam przy okazji wizyty w fabryce IRIS Ceramica, gdzie eksponowane były płytki z nowej kolekcji. Tutaj również zastosowano drewniane, proste nogi i blaty rezygnując z praktycznych szuflad i szafek na rzecz lekkości i autentyczności.
Podoba mi się to. Nie "do wszędzie", nie "tylko i zawsze", ale "czemu nie inaczej".





linki do producentów:

ellenberger design
Art Ceram
IRIS Ceramica


3 komentarze:

  1. rewelacja ! szklany najbardziej mi się podoba
    http://sciana-jak-marzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawy pomysł. Na pewno będzie to nietypowa aranżacja umywalki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł, na pewno uwzględnię to przy wyborze umywalki stojącej. Świetnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń