niedziela, 10 listopada 2013

Loftowe okna z kwaterkami - przedmiot pożądania


Jak do licha można coś takiego zrobić, gdzie znaleźć ?? 

Nic nie zastąpi wyglądu loftowego, pofabrycznego okna z czarnymi stalowymi szprosami. Jest to element, który podbija jakość każdego wnętrza ! W każdym wygląda to super-efektownie !!!

Od dawna zbieram sobie zdjęcia takich wnętrz i powiedzcie mi czy ktoś potrafi coś takiego zrobić ?
Potrzebuje takiej szyby do projektu (jako front przesuwnej szafy oraz formę wielkiego "akwarium" na kwiaty).
Jeżeli macie pomysł kto może to zrobić to błagam o kontakt !!

Tymczasem cudowne (moim zdaniem) zdjęcia wnętrz z elementami takich szyb.

Oryginalne okna z kwaterkami w budynkach pofabrycznych : taki efekt jest do uzyskania tylko w loftach, budynkach pofabrycznych, budynkach poprzemysłowych. Nie da się go oszukać.



Okna z kwaterkami we współczesnej architekturze : 



Pół ścianki w postaci szyby z kwaterkami i szyby w łazienkach w formie okna loftowego :



Lustra z podziałami : Takie lustro, z czarnymi stalowymi szprosami, udało mi się kiedyś znależć. Prezentuje się świetnie ! Jest bardzo dekoracyjne i robi piorunujące wrażenie (na zdjęciu stoi oparte o kominek i czeka na powieszenie).

zdjęcie po lewej - źródło zdjęcie po prawej - z mojej realizacji

zdjęcie po lewej - z mojej realizacji zdjęcie po prawej - żródło


Elementy mebli : znalazłam kiedyś kredens z frontami wykonanymi w czarnej stalowej oprawie ze szprosami z metalu. Kredens stanął w projektowanym przeze mnie domu pod miastem i świetnie wygląda !

zdjęcie z mojej realizacji 

Szklane ścianki z kwaterkami we wnętrzu : ten element wystroju wnętrza bardzo lubię i uważam go za niezwykle udany i dekoracyjny. Na zdjęciach poniżej pokazałam też użycie tego elementu jako formy akwarium dla roślin czy domowej szklarni.






Na koniec zdjęcia, które podsunęły mi pomysł na uzyskanie podobnego efektu poprzez zastosowanie prostych przeźroczystych luksferów zestawionych z czarną fugą. Nie jest to może dokładnie to o co mi chodzi, ale w niektórych przypadkach może się okazać ciekawym i tanim rozwiązaniem. Co o tym myślicie ?:



Na koniec podziękowania za pomoc techniczną dla Dagmary z forelements.blox.pl , która pozwoli mi na podjęcie tu wielu tematów, które leżały w schowku (Dagmara, Ty wiesz o co chodzi :))

25 komentarzy:

  1. Och też je uwielbiam!! Tylko nie wiem skąd je wziąć do projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje, ale nie pomogę bo nie wiem gdzie można je dostać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiamy takie okna...ale musi Pani obiecać, że jak się już Pani dowie, gdzie można takie dostać - to się podzieli z nami:) oczywiście ja również będę miała oczy szeroko otwarte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuje wszem i wobec ! Może to będzie zachęta dla potencjalnego wykonawcy, żeby się do mnie zgłosić :)

      Usuń
  4. Może trzeba się kręcić wokół jakichś rozbiórek? Kuzynka męża ma takie okna w budynku przerobionym na domek letniskowe ze starej stolarni. Cegła plus okna ze szprosami pomalowanymi na trawiastą zieleń. Kiedy ogród zakwita, to miejsce robi się bajkowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie prezentują się takie okna na tych zdjęciach. Rzecz godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko weź to potem człowieku myj kilka razy do roku :) Ale efekt świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie loftowe okna znalazlam na stronie francuskiego producenta m.in. http://www.eco-verriere.fr/info_7-videos-pose.html
    Mozna je kupic w wymiarach standardowych i samemu zmontowac albo zamowic na wymiar, niestety sa dosyc drogie. Trzeba by jakiegos polskiego rzemieslnika ta tematyka zainteresowac ;)
    Trafilam na ten artykul szukajac alternatywy, ale z tego co widze, to u nas nie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie okna! Też kiedyś szukałam, ale bez skutku..Wiadomo już coś na temat, gdzie można znaleźć takie w Polsce?
    Pozdrawiam i gratuluję zajęcia miejsca w pierwszej dziesiątce w rankingu miesięcznika Press :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale wyselekcjonowane wnętrza typu loft, uwielbiamy,
    www.ledson.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile świetnych inspiracji w tym poście!!! Też uwielbiam takie okna i pisałam o nich nawet post, ale nie udało mi się znaleźć tylu fantastycznych zdjęć, będę je chyba w kółko u Ciebie oglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale nadają charakteru każdej powierzchni , trzeba szukać okien z czarnymi szprosami i zamawiać na wymiar

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, mam firmę, która może wykonać bardzo podobne okna. Jeśli ktoś chciałby wycenę to zapraszam: konrad@jobzone.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Znalazłam na zagorskikuznia.pl zakładka LOFT :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam mam do odsprzedania spore lustro ze szprosami - czarne za 400 zł. W stylu tych wnętrz, często stawiane na kominku. Mój mail myolihome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Achh... dlaczego takie okna akurat? Ja je uwielbiam, ale niestety mieszkam w bloku... mam małe, dające mało światła okna. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne okna, piękne wnętrze! Niech to będzie inspiracją dla mnie i dla mojego domu! Zastanawiałam się tylko nad zmianą samych rolet, ale sadze, że wymienię jeszcze całe okna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz to jest multum ciekawych pomysłów na wnętrza, zresztą ta moda cały czas też się zmienia i kształtuje. Tutaj
    https://www.deconova.pl/jak-pandemia-zmienila-projektowanie-wnetrz/ możecie poczytać sobie jak przykładowo pandemia wpłynęła na projektowanie wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie podobają się nowoczesne wnętrza, chociaż czasami niektóre zasady aranżacji lubię też przełamywać. Bo lubię też być oryginalna... Dlatego teraz postanowiłam zastosować w moim pokoju dla odmiany cegłę na ścianie, a tutaj https://www.vintagewall.pl/jak-polozyc-cegle-na-scianie-poradnik znalazłam poradnik ja ją "zaaplikować".

    OdpowiedzUsuń
  19. Okna w budynkach są niezwykle istotne, ponieważ zapewniają naturalne światło i przepływ powietrza, co tworzy zdrowe i przyjemne środowisko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnóstwo okien, na zdjęciach wygląda to naprawdę interesująco. Przestrzeń wydaje się zdecydowanie większa. Ja takiego mieszkania mieć nie będę ale planuję podczas budowy zaznaczyć chociaż dwa okna dachowe. Aby dzieci miały jaśniej szczególnie w okresach jesienno-zimowych.

    OdpowiedzUsuń