środa, 27 listopada 2013

Wnętrza, które "wyszły" z Brooklyn'u


Które z miejsc Wy sobie wybieracie, bo ja rozsiądę się w fotelu ze skóry, wezmę książkę - jedną z tych ustawionych na stercie przy oknie, a wieczorem, z drinkiem prowadzić będę pogawędkę z moim narzeczonym. Miło jest w tym pokoju. Przyłączycie się do mnie :) ? 

Mam cholerną słabość do takich miejsc, takich przedmiotów i tego klimatu. Nie ma w nich nic nadzwyczajnego, ale mnie od razu kojarzą się z relaksem, dobrą muzyką, miłą atmosferą i dobrze spędzonym czasem. 
Lubie takie wnętrza.
Te znalazłam na stronie pracowni z Brooklyn'u mieszczącej się w starej amerykańskiej fabryce puszek. 


Znalazłam tam kilka (nie dużo) wnętrz, jakieś instalacje, rysunki (o!, a nie wizualizacje!) i niezwykłe lampy, które można od razu kupić i mieć. 
Lampy wyglądają tak :


Oryginały prawda ? Próbowałam je do czegoś porównać, ale one są jedyne w swoim rodzaju.
Pełno ich we wnętrzach WORKSTEAD'u , bo tak nazywa się ich pracownia. Popatrzcie jak fajnie to wygląda :



albo tutaj :


Tutaj zabójczo proste i piękne są te schody ze schowkami, szafkami czy co to tam jest. Cała ta kuchnia jest ciekawa z tymi drewnianymi uchwytami.




I rysunek :) Ja kiedyś pisałam (niektórzy z Was pewnie pamiętają) o rysunkach wnętrz  i o tym jak je lubię i jak je sama rysuje chętnie, więc ten wątek na stronie nowojorskiego biura projektowego bardzo mnie urzekł.


Na koniec ostatnie z ostatnich, a jak spodobały Wam się te klimaty albo lampy, to kliknijcie na http://www.workstead.com/, a przeniesiecie się w świat, który dzisiaj Wam tutaj zaprezentowałam. Pozdrawiam ciepło w ten zimowy już bardzo wieczór i zapraszam ponownie jak tylko zakaputana w ciepłe koce wynajdę coś tchnącego ciepłem i pięknego mym oczom :)


źródłem wszystkich zamieszczonych tu zdjęć była strona: http://www.workstead.com/, a wcześniej jeszcze blog : http://roselandgreene.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Piękne są te industrialne lampy. Ja bym je przekornie widziała w jakimś francuskim wnętrzu (stara kamienica) pełnym sztukaterii i nowoczesnej sztuki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń