wtorek, 29 kwietnia 2014

Elegancji ciąg dalszy ...


Czy widzicie na tym zdjęciu to co ja ? 
Czy jest może coś co kojarzy Wam się z tą sofką ?
Ciekawa jestem czy widzicie takie jak ja podobieństwo tego mebla do ... Myszki Miki.
Uważam, że wstawienie czegoś tak fikuśnego do takiego wnętrza wymaga czegoś więcej niż odwagi. To musi być mega wizja ! Uwielbiam i podziwiam takie zestawienia. 

Dalej jest już bardziej klasycznie, ale zastosowane rozwiązania wcale nie są tak oczywiste jakimi wydawac się mogą na pierwszy rzut oka.

To "coś" na ścianie (jak dla mnie rewelacja, ale czy każdy wpadł by na to, że będzie to tak dobrze wyglądać w otoczeniu ornamentów i klasyki ? Szacun) 


Kominek. 
Na zdjęciu po lewej mamy łazienkę. Nie ma w niej nic sterylnego ani typowo "łazienkowego". Jest jak wytworny salonik do przyjmowania gości.


Na koniec obrazy. Niezwykle interesujące zestawienie prac nowoczesnych i wnoszących impuls koloru do tych bardzo stonowanych w barwach pomieszczeń.




Jest to kolejny apartament pełen klasyki i nowoczesności, który mnie zachwyca i niezwykle inspiruje.
A Wam jak się podoba ?

źródło : lorilangille.blogspot , living.corriere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz