środa, 7 maja 2014

Szybko i sprawnie do celu

Jak to zrobić ?
Trzeba trafić na autostradę, a potem już pójdzie gładko.

Dlatego kieruje Was na najlepszą autostradę jaką znam :

Autoban 212

Nie pytajcie dokąd traficie, nie zastanawiajcie się jak długo potrwa podróż, bo nie pożałujecie.
Zatankujcie do pełna i w drogę.

Pierwszy raz wybrałam się w tą podróż pięć lat temu i opisałam to w jednym z postów, który przeczytać i obejrzeć możecie tutaj :
wnetrzarka/2009/autoban
Nie będę namawiać Was do czytania, bo trochę tam głupot popisałam, ale możecie pooglądać tam zdjęcia inne niż te, które pokażę poniżej.

seyhan özdemir i sefer çağlar - budowniczowie tej Autostrady, są w moich oczach geniuszami.
Wnętrza i meble, które wymyślają są kompletne i przemyślane do najmniejszego detalu.
Bardzo bliska jest mi ich twórczość, bo to, co wychodzi spod ich ręki ma cechy klasyki, modernizmu i artystycznego szaleństwa.

Wszędzie znaleźć można ukochane przeze mnie ostatnio sztukaterie.
Nie są to drobne jej ślady, ale rozbudowane i rozbuchane, pełne ornamentów zdobienia. Nie przeszkadzają one w odbiorze ozdobionymi nimi wnętrz jako ultra nowoczesnych pomieszczeń.




Kolejnym elementem są meble. W większości projektowane przez twórców Autoban. To co mnie w nich urzeka, to nawiązanie do form modernizmu lat 20tych XXwieku. Podoba mi się ich prostota i lekkość.




Podobnie jak podziwiam połączenie chropowatej surowości z elegancją i luksusem.




Muszę więc przyznać, że nadal pozostaje entuzjastką i wielbicielką Autoban.







Ładne prawda :) ?
Jeśli chcecie więcej, to oto linki : http://autoban212.com/https://www.facebook.com/autoban212

Następny wpis będzie już relacją z targów About Design, na których uczestniczyć będę w BLOGGERS ZONE. Więcej informacji już wkrótce. Zapraszam :)

2 komentarze: