poniedziałek, 7 grudnia 2009

sauna - mała rzecz a cieszy :)

W ten ponury i deszczowy dzień sięgam po temat wilgotny ale gorący :)

Ostatnio szukałam sauny. Potrzebowałam gotowej sauny do niewielkiej łazienki dla naszej klientki.
Szybko znalazłam kilka drewnianych budek wyglądających jak powiększony wychodek, ale na szczęście znalazły się też te, które umieszczam poniżej :


Sauna nie wymaga wiele miejsca. Mieści się już na powierzchni 3m2 i można ją wkomponować w łazienkę o powierzchni 5m2 !!
Powyżej - po lewej- moja ulubiona Duravit inipi , występująca w różnych wersjach i wymiarach.




Przepięknie wyglądają duże przeszklenia ( zawsze są to specjalne szyby z z termoizolacyjnego szkła hartowanego ) dzięki którym łazienka z sauną nabiera wyjątkowo atrakcyjnego charakteru !


Interesujące wzory ściągnęłam ze stron:


Na stronach muratora znalazłam przykładowe rzuty niedużych łazienek z wkomponowaną w nie sauną i sama jestem zaskoczona jak łatwo i ładnie można urządzić takie prywatne spa :)



Ceny ładnej gotowej sauny zaczynają się od 10 tysięcy złotych a kończą daleko dalej..
 Przymierzając się do sauny pamiętajcie o podłączeniach  pod piec  oraz o wentylacji !!

A ja pomyślę o kolejnym ciepłym temacie ( chyba, że pogoda się zmieni .. )

1 komentarz: