czwartek, 23 maja 2013

Dywan IKEA Stockholm w roli głównej



Zawsze mi się podobał, ale była to miłość platoniczna. Podziwiałam go w realizacjach w których zawsze grał pierwsze skrzypce. Podziwiałam i czekałam na właściwy moment, żeby wykorzystać go i skonsumować moją miłość. Udało się :) Użyłam go w swojej skromnej realizacji w pokoju dla małej , słodkiej , miłej dziewczynki. Ale tymczasem chcę go zaprezentować we wnętrzach, które mnie urzekły, które "ukradłam" z profili moich ulubieńców fejsbukowych, blogów i internetowych zakamarków.

Czy zgodzicie się ze mną, że dywan Stockholm jest idealny do zdyscyplinowanych czarno-białych wnętrz, do przepełnionych kolorowymi gadżetami pokoi dziecięcych, do skandynawskich klimatów, czarnych ścian i białych ścian i do odrobiny koloru i do dużej ilości kolorów i do żółtych ścian fajnie by wyglądał. Ale zdjęcia z żółtym nie znalazłam. Znalazłam takie :

 z kolorem
 z białymi ścianami (takich jest najwięcej)






w pokojach dziecięcych (to drugie to ja popełniłam)


we wnętrzach eleganckich i luksusowych



z podłogą białą i czarną


i ze zwierzętami ;)


Projekt dywanu:
Anna Sörensson

Długość: 240 cm
Szerokość: 170 

cena : 699,99 (wiosna/lato 2013)

więcej informacji w katalogu IKEA

3 komentarze:

  1. Ten dywan również bardzo mi się podoba. Podobnie darzę go miłością platoniczną :) Przy bliższym poznaniu trochę stracił w moich oczach. Boję się, że nie wytrzyma użytkowania przez moje dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go uwielbiam w dziecięcych pokojach. W opisie przeczytałam, że jest to dywan dwustronny, więc można go obracać raz na jedną raz na druga stronę. To może skołować trochę dzieci ;)

      Usuń

  2. Hi there, that look more summery, that's truly good, keep up writing. wish you all the best!lol

    Blade And Soul Gold
    Dioblo 3 Gold Kaufen
    cheap rs gold

    OdpowiedzUsuń