czwartek, 23 maja 2013

Dywan IKEA Stockholm w roli głównej



Zawsze mi się podobał, ale była to miłość platoniczna. Podziwiałam go w realizacjach w których zawsze grał pierwsze skrzypce. Podziwiałam i czekałam na właściwy moment, żeby wykorzystać go i skonsumować moją miłość. Udało się :) Użyłam go w swojej skromnej realizacji w pokoju dla małej , słodkiej , miłej dziewczynki. Ale tymczasem chcę go zaprezentować we wnętrzach, które mnie urzekły, które "ukradłam" z profili moich ulubieńców fejsbukowych, blogów i internetowych zakamarków.

Czy zgodzicie się ze mną, że dywan Stockholm jest idealny do zdyscyplinowanych czarno-białych wnętrz, do przepełnionych kolorowymi gadżetami pokoi dziecięcych, do skandynawskich klimatów, czarnych ścian i białych ścian i do odrobiny koloru i do dużej ilości kolorów i do żółtych ścian fajnie by wyglądał. Ale zdjęcia z żółtym nie znalazłam. Znalazłam takie :

 z kolorem
 z białymi ścianami (takich jest najwięcej)






w pokojach dziecięcych (to drugie to ja popełniłam)


we wnętrzach eleganckich i luksusowych



z podłogą białą i czarną


i ze zwierzętami ;)


Projekt dywanu:
Anna Sörensson

Długość: 240 cm
Szerokość: 170 

cena : 699,99 (wiosna/lato 2013)

więcej informacji w katalogu IKEA

6 komentarzy:

  1. Ten dywan również bardzo mi się podoba. Podobnie darzę go miłością platoniczną :) Przy bliższym poznaniu trochę stracił w moich oczach. Boję się, że nie wytrzyma użytkowania przez moje dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go uwielbiam w dziecięcych pokojach. W opisie przeczytałam, że jest to dywan dwustronny, więc można go obracać raz na jedną raz na druga stronę. To może skołować trochę dzieci ;)

      Usuń

  2. Hi there, that look more summery, that's truly good, keep up writing. wish you all the best!lol

    Blade And Soul Gold
    Dioblo 3 Gold Kaufen
    cheap rs gold

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nigdy nie miałem okazji mieć dywanów z tej firmy, ale na pierwszy rzut oka wyglądają całkiem fajnie. Ja także szukam teraz dobrego dywanu do pokoju dziecięcego. Najbardziej podoba mi się to co przeczytałem we wpisie https://expodom.pl/dywan-do-pokoju-dzieciecego-jak-wybrac-odpowiedni-dywan/ i już wiem czym mam się kierować przy wyborze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jest tyle różnych propozycji dywanów do aranżacji wnętrz. Ja od siebie mogę wam jeszcze polecić ewentualnie takie dywany https://www.kochamydywany.pl/dywany-shaggy.

    OdpowiedzUsuń