czwartek, 23 maja 2013

Pokój dziecięcy z Ikeą w tle

Ostatnio zasypałam Was zdjęciami wnętrz, w których pojawił się mój ulubiony dywan z Ikei. Uwielbiam go za jego prostotę, uporządkowanie i dynamikę zarazem. Szkicując pokój dla dziewczynki element mocnych czarnych kresek na podłodze był dla mnie całkowicie nieodzowny. Pastelowe słodycze ścian i biel mebli przełamane Stockholmem stały się dla mnie "zjadliwe" w tej formie.

Całość mnie na koniec uradowała więc dołączam ten post do serii "a to moje" ciesząc się tym, jak zmieniłam otoczenie małej, miłej dziewczynki :)









7 komentarzy:

  1. Świetnie, gratuluje talentu i pomysłowości.. Przyznam, że ja ostatnio "współpracowałam" z kolkoma projektantami, ale niestety musiałam zrezygnować... Ty widzę, dajesz radę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczuwam rozgoryczenie i niechęć do projektantów.. szkoda, bo wielu z nas ma świetny kontakt z klientami, którzy naprawdę zachwyceni są końcowym efektem współpracy. Dzięki za mile słowa i zapraszam do zaglądania i czytania :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny efekt końcowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very jealous reading this blog, obviously hard work but very different to spending 12 hours behind a desk every day. Look forward in seeing how they get on in the door.

    Gold For Runescape
    Billig Diablo 3 Gold Kaufen
    Cheap Blade And Soul Gold

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny pokoik. Bardzo przytulny właśnie w takim stylu chcę urządzić pokój dla mojej 4,5 letniej córki :)Niestety nie stać Mnie aby zatrudnić projektanta wnętrz więc tym bardziej dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakie sa kolory scian . lMozesz podac marke i odcien. Za odp.bylabym wdzieczna.pozdr

    OdpowiedzUsuń