wtorek, 27 lipca 2010

Drzwi zewnętrzne - inspiracje



Wrzucam dzisiaj temat, który jest problemem i od wewnątrz i na zewnątrz.
Drzwi "nieudaczniki" mogą stać się zmorą wnętrzarza, który pragnie dopracować każdy szczegół dopieszczanego dla klienta domu. Widzi je każdy, kto do domu wchodzi i kto z niego wychodzi, widzi je z każdej strony, ma okazje dotknąć ich i przyjrzeć im się z bliska. Jakże często drzwi wejściowe stawały się "nieproszonym gościem" projektowanych przez nas wnętrz.
Czasami mamy jednak okazję - na etapie budowy domu - wpłynąć jeszcze na decyzję o wyborze tego elementu.
Szczęściem jest trafić na piękną architekturę i konsekwentnie, z pietyzmem potraktowaną stolarkę drzwiową i okienną. Jeśli jednak mamy do czynienia z "typowym" domem, to wybór drzwi zewnętrznych staje się decyzją fundamentalną.
Poniżej pokażę więc drzwi, które uznałam za piękne, inspirujące, ciekawe i godne uznania :)




Fantazyjne drzwi do niezwykłego domu :



Szerokie wejścia zapraszające gości- z przeszkleniem :




i bez przeszkleń :


kolorowe :


proste i nowoczesne :





tradycyjne :


wąskie :


szerokie :


i różne inne :)






5 komentarzy:

  1. lubię takie zestawienia, żółte mnie porwały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klamka antybakteryjna to proste rozwiązanie, które rozwiązuje problem wnoszenia bakterii do domu. Ja skorzystałam z oferty https://fam-to.pl/pl/powloka-antybakteryjna/ i szczerze mogę ją polecić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, cały czas do przodu:) Ja szukałam na stronie http://novatordom.pl dla siebie drzwi, także i okien. Był to trudny wybór muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają te drzwi, ale dopiero przy zrobieniu elewacji będą wyglądać tak jak powinny, w całej okazałości. Warto stawiać na solidne drzwi, zamki również. U mnie zamki do drzwi gerda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o mnie, to zdecydowałem się zamówic drzwi do mojego domu u producenta - https://www.novoferm.pl , ponieważ moim zdaniem oferują bardzo wysoką jakość w naprawdę rozsądnej cenie. Czy są tutaj osoby, które również korzystały z oferty tego sklepu online?

    OdpowiedzUsuń