niedziela, 23 czerwca 2013

Wzory Design 2013r.


Wczoraj odbyły się pierwsze targi z cyklu Wzory Design. Strasznie było miło, w tle grał disk jokey, słońce świeciło, a wystawcy z wielkim entuzjazmem opowiadali o swoich produktach. Wzięłam całą stertę ulotek i wizytówek i cyknęłam zdjęcia (niestety aparat zostawiłam włączony mi się wyładował i zdjęcia są takiej sobie jakości zrobione ipadem). Jeżeli Was tam nie było, to tutaj znajdziecie kilka zdjęć z tej imprezy :








Więcej zdjęć i informacje o wyatwcach, których wyroby najbardziej polubiłam zobaczyć możecie na domoranking.blogspot.com

2 komentarze:

  1. W tym przypadku fotel z kolorowym obiciem oraz czerwona pościel w kropki to moje 2 faworytki:)Zresztą aranżacja sypialni to mój numer jeden w porównaniu z innymi domowymi wnętrzami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, faktycznie, fotele są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń