czwartek, 21 kwietnia 2011

Życzenia Wielkanocne :)


Już dawno czekałam na moment, kiedy będę mogła pokazać Wam przepiękne pisanki wykonane przez autorkę bloga w stylu retro.
Dzieła Greglis pokazywałam już przy okazji wpisu o Fornasettim
Teraz , korzystając z atmosfery nadchodzących Świąt Wielkanocnych pozwoliłam sobie podkraść z bloga Greglis (zajętej urządzaniem własnego domu :)) jajka i ukrasić nimi życzenia dla Was :)


Ja kończę już ostatnie prace i zaczynam przygotowania do Wielkanocy. 
Pisanki, które wykonam z dziećmi będą daleko mniej estetyczne od tych na zdjęciach, ale co będziemy mieć przy tym radości to nasze :)

Życzę Wam wszystkim miłych Świąt, szczególnie pozdrawiam ciepło wszystkich, którym chciało się ostatnio zostawić u mnie słowa komentarza do moich postów :)
Na koniec popatrzmy jak wyglądać może jajko, które wpadnie w ręce prawdziwego artysty :)




do zobaczenia po świętach :)

1 komentarz:

  1. Witaj-pomysłowo i bardzo ciekawie tu u Ciebie.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Ja tu zostanę na dłużej - dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne.J.

    OdpowiedzUsuń